FAQ

Jakie metody płatności akceptujecie?

Obecnie akceptujemy płatności przelewem bankowym (TransferWise), Western Union i Moneygram. Jeśli chcesz skorzystać z płatności kartą kredytową, możesz wybrać TransferWise.

Możemy również przyjmować zamówienia przez PayPal, ale oferujemy tę płatność tylko naszym starym klientom i szczerym klientom. Jeśli chcesz dokonać płatności poprzez PayPal, skontaktuj się z nami.

Jak anulować zamówienie?

Jeśli nie zapłaciłeś za zamówienie lub nie otrzymaliśmy Twojej płatności, nie zrealizujemy Twojego zamówienia, więc nie musisz go anulować.

Jak zapłacić za zamówienie?

Kiedy będziesz zadowolony z pozycji w koszyku i będziesz gotowy, aby przejść do kasy, kliknij „Do kasy” u góry ekranu. Zostaniesz poprowadzony przez naszą stronę kasy, po podaniu tych informacji zostaniesz przekierowany na stronę, która pokaże Ci, jak za to zapłacić.

Czy otrzymam e-mail z informacją o płatności?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z zamówieniem.

Z jakich metod wysyłki korzystasz?

Zwykle używamy FedEx lub USP.

Jak mogę śledzić moją dostawę?

Po opłaceniu zamówienia i zorganizowaniu dostawy wyślemy Ci numer przesyłki e-mailem.

Nie otrzymałem zamówienia – co mam zrobić?

Dostawa zwykle wymaga 7-10 dni roboczych. Jeśli masz wątpliwości dotyczące zamówienia, skontaktuj się z nami, a my możemy je dla Ciebie śledzić.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeżeli Twoje zamówienie zostało już wysłane, zmiana adresu dostawy nie będzie możliwa. Jeżeli podczas realizacji transakcji popełniłeś błąd, który zauważyłeś od razu, skontaktuj się z nami jak najszybciej.